tisdag 4 oktober 2011

Är hur trött som helst. Tog ett par skor som är alldeles för mjuka i klackarna för att gå runt i en hel dag. Anledningen? Jo för att jag inte vill gå runt en hel dag till med blöta fötter på vfun. Gick i snigelfart från bussen hem typ och nu sitter jag här och tänker inte flytta mig annat än om det skulle vara att däcka i sängen eller något.

Höll i svensklektionen idag. Den utgick från läroboken Zoom. Det jag gjorde var att gå igenom de uppgifter som ska vara lärarhandledda och sen fick eleverna läsa och jobba i egen takt. Kommer hålla i en matematikgenomgång till denna vecka också. Så någon under kvällen nu måste jag förbereda talen jag kommer använda mig av i genomgången.

Jag känner själv hur mycket mitt ledarskap utvecklats den senare tiden och det känns riktigt bra.

Men ikväll blir det att ta lugnt, pallar inget annat typ (att förbereda talen räknas inte för det är inte direkt ansträngande). Enda som hade kunna göra kvällen riktig go och härlig är om man hade haft fotbad hemma, det som jag tänkt köpa så länge men aldrig köper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar