lördag 9 mars 2013


Det har gått några veckor på mitt nya jobb nu. Det är väldigt intensivt, speciellt nu i början då det är mycket att sätta sig in i och så. Har många idéer flera idéer som jag nämnt för mina nya kolleger har fått väldigt bra respons. Det känns som att jag kommer att trivas här.

Just nu håller jag dock på mycket med att dokumentera min planering, fixa listor på vad eleverna har gjort och inte, fixar inför allt annat jag vill göra. En sak i taget, men det kommer så smått. Likadant är det när det gäller hur jag vill ha det på kontoret.

Köket gått framåt även det om än mycket långsamt. Men skåpen på ena sidan sitter uppe och de på andra sidan är i alla fall monterade.

I helgen som känns som att det kommer bli en skön helg efter strul med teknik etc under veckan, ska vi ut i Skärblacka och hjälpa till och sen eventuellt spela rollspel på söndag.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar