onsdag 11 februari 2009

Ja då var det onsdag, inte så långt kvar till detta års alla hjärtans dag. Vissa säger att den här dagen är så speciell som den bara kan bli, andra att det bara är skräp och ett pr-trick. Men jag tror att den kan bli vad man gör den till. Det jag tycker stenhårt är dock att detta är en dag för kärlekspar. De får en chans att bli ihop eller om de är ihop; göra något romantiskt

Det är synd att man inte själv har fått göra något dylikt vad man kan minnas. Rart att familjemedlemmar tänker på en, men som sagt för mig är det en dag för en helt annan sorts kärlek. Nåja som jag själv sa: Det blir vad man gör det till.

Men jag ger ändå en ros till alla mina vänner såhär lite i förväg:

---;--;--@

Ni ska veta att jag är tacksam för att jag har er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar