tisdag 29 juni 2010

Njuter av sommaren

Idag blev det en del solande och ett smakprov på bad för mig då jag följde med älsklingen.
Vi blev kvar lite längre än man trodde att man skulle bli men jag tänkte i alla fall inte på tiden ändå, det är så kul att busa med hundarna där ute bland annat. Ni som känner mig vet ju hur jag är med hundar.

Speciellt den ena busade jag med då jag var i poolen då han följde med runt och skällde och ntog tag i en hand som om han ville ta upp en ur poolen, själv skulle han inte bada och om man skvätte vatten på honom stack han vidare längs poolen för att komma tillbaka dit man var för närvarande kort därefter. :)

På fredag åker jag till mina föräldrar vilket ska bli riktigt trevligt då det var ett halvår sen. Jag ska överraska min pappa med en grej på hans födelsedag två dagar efter att jag kommit dit och så har jag fått mamma att lova att jag ska få laga mat minst två gånger under tiden jag är där utan att hon får göra det minsta lilla.

Ska försöka hitta en jacka innan jag åker dit också för även om dagarna är varma vet man aldrig med den svenska sommaren och min och älsklingens jacka försvann ju i förrgår då någon/några knackade ena bakrutan och tog våra jackor, inget annat, jag är glad att jag hade handväskan med mig när vi promenerade. Tråkigt för hans jacka med då den inte var den billigaste, men det kunde ju ha varit värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar