tisdag 10 augusti 2010

Berg och dal banan: Sommarlov!

Ja då är sommar lovet snart slut. Jag började det genom att åka till Norrköping sen: Örebro-Karlskoga-Örebro-Norrköping. Jag är med andra ord i Norrköping nu.

Så hur har lovet varit hittills då? Ja det är väl som med alla längre perioder att det varit alltifrån underbara dagar till värdelösa dagar som man klarat sig utan.

Jag firades i lördags istället för igår som jag inte ens tänkte på som min födelsedag förutom alla gratulationer. Istället blev det en bra dag tack vare att älsklingen fick den att gå fortare.

Sommaren har gett visat nya sidor hos människor jag känner, såväl goda som dåliga sidor. Sedan har jag fått nya perspektiv av vissa saker medan jag blivit mer stadig angående andra saker.

Jag kan med säkerhet säga att jag är glad att jag har de jag har i alla fall och att inget kommer förändra eller rycka mig bort från dem. Det blir istället de som inte kan acceptera att jag har dessa människor och jag som påverkas negativt när de försöker. Det är synd när sådant händer men man ska inte ge upp i första tag även om man kämpat länge.

Jag hoppas att slutet av lovet nu kan bli lika bra som större delen av lovet innan i alla fall var.
Dessutom hoppas jag att ni alla haft det bra också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar