torsdag 19 maj 2011

Idag var en rätt lugn och bitvis seg dag på praktiken. Det var inte så mycket för mig att göra.
Såg en film om Columbus, rättade några matteläxor och hjälpte till litet smått generellt. Men inget större. Både skönt och inte som sagt. Men jag var totalt värdelös på att en försöka hjälpa på NO:n eftersom jag själv knappt fattar det där med koppling även om jag fattat skillnaden på
serie- och parallelkoppling.

Var med på träslöjden också där jag fick göra en, "luffarskål" tror jag det kallades. Imorgon kommer bli ungefär samma sak när det.

Nästa vecka är sista veckan där vilket också det är såväl skönt som trist. Jag trivs ju att få vara ute och jobba med det jag vill, men samtidigt ska det bli skönt med lite lov. Innan dess är det dock en del jag måste göra... Kan ju inte lämna lägenheten i en enda röra... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar