torsdag 12 maj 2011

Longt time no see

Har inte varit särskilt aktiv på nätet överhuvudtaget på senare tid. Det jag kollat är mejl och facebook i stort sett och nästan struntat i allt annat. Har inte haft orken liksom. Men men så kan det vara ibland.

Verkar som jag kommer bli godkänd på min vfu utifrån vad min handledare har sagt och det glädjer mig, lärare är ju det jag vill bli liksom.


Har även sökt sommarkurser och kommit in på några då. Det är distanskurser så att jag ska slippa behöva tänka på det där med att jag måste vara på en viss plats vid ett bestämt tillfälle utan kan åka runt hur jag vill så länge jag då och då har tillgång till internet.

Två veckor kvar tills "sommarlovet" nu i alla fall. Blir mestadels att vara i Norrköping och Örebro men ska även besöka en väninna i Ödeshög. Om det dyker upp något mer märks då.

I helgen ska jag dessutom träffa brorsan och hans tjej vilket ska bli kul. :)

Har kort och gått skrivit om vad som kommer att hända nu då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar