torsdag 3 december 2009

Änglar till vänner

Okej tentan var inte så farlig bara jag fick lite förståelse för den. Tack till ängeln till vän som hjälpte mig innan, tack vare dig kom jag igång lite mer iaf och osäkerhet minskade även om den finns kvar litetgrann. Men hade du inte tipsat mig om hur jag kunde göra med en del hade jag nog klättrat på väggarna av oro och prestationsångest.

Nu har jag gjort färdigt två frågor och börjat på två andra, så förhoppningsvis hinner jag färdigt. Jag skulle ju få låna den enda boken jag inte har av dig också så den är ju garanterad att få tag i.
Vänner är sannerligen bra att ha. En annan vän var snäll att läsa igen och svara på frågan om han tyckte texten gav honom svar på frågan, för om han som inte är insatt i själva frågan förstår måste ju läraren göra det?

Så minst två frågor om dagen klara så hinner jag i tid. Jag fick ju inte ens förlängning med en dag. :( Men till nästa gång ska jag alltså gå till vårdcentral fast jag bara vill sova och är allmänt snurrig när jag är uppe och går och fixa intyg så att jag kan få förlängning. Det är ju verkligen det första man tänker på då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar