tisdag 15 december 2009

Ditt och datt.

Idag har jag fått resultat godkänd på matematik-tentan vilket känns bra även om det grämmer mig att jag fick noll poäng på en av frågorna pga ett missförstånd från min sida. Men trots stressen och osäkerheten klarade jag den alltså.

Jag fick ut den som jag har över jul och nyår på mig att göra också. Den består av tre delfrågor som verkligen kräver att man läser litteraturen, man kan inte bara kolla upp vad som passar hur som helst som på vissa andra tentor...

Jag har även kollat hur jag ska packa för att få plats med allt, något som höll på att driva mig till vansinne tills jag upptäckte ett fack i resväskan jag glömt. En resväska + väska blev helt plötsligt bara en resväska precis som jag ville ha. Det blir så klumpigt om man har hör mycket väskor ju...

Förutom allt det och en trevligt lunch hos en vän efter att ha hjälp med scanning av två böcker, så har jag fixat en mer personligt julklapp till mina föräldrar, får bara hoppas att det går att få det att fungera. Men det gör det nog.

I övermorgon bär det iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar