tisdag 19 maj 2009

Plugg

Ja då är grupparbetet så gott som klart, det enda man ska göra är att se till att kunna sitt till redovisningen på måndag. Powerpointen jag gjorde blev bra och fick lite små ändringar som gjorde den bättre och jag som själv inte var helt nöjd med den. Jag vet att jag kan bättre nämligen. Den är skitbra nu i alla fall och folk kommer inte kunna säga att den är enformig för det enda som är likadant på alla sidor är typsnittet. Att jag inte blev nöjd kanske hänger ihop med att jag var "lagom" disträ och grubblande igår med vilket gjorde att jag inte riktigt hade fokuset.

Idag har jag lite mer fokus och ska fixa en dilemma uppgift som ska vara 300-600 ord, inga problem för min del eftersom jag vet exakt vad som ska vara med och redan börjat på den. Visste att jag kunde sätta mig idag med den (ska vara inne imorgon).


Blir mest plugg idag alltså och så slappande förmodligen, men det märks om det blir något annat med. Brukar träffa polarna rätt spontant så. Spontaniteten har gjort större intåg hos mig sen jag började umgås med Ida. :) Tack gumman det behövde jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar