tisdag 22 september 2009

Back to Växjö

Ja då bär det av hem igen i eftermiddag. Lite trist, men ett måste. Jag har haft det underbart här vilket jag visserligen förstod att jag skulle ha innan med, men ändå. :) Det känns så naturligt att umgås såhär.

Igår när vi var i Söderköping var det riktigt mysigt att sitta däruppe och se ut över staden. Definitivt något jag vill göra om. Har iofs varit mysigt annars med. Det är riktigt kul när vi retas med varandra med. :) Ni som känner med vet hur svårt det är att låta bli att retas för mig om jag får något att retas med. Sen att jag är kass på att spela förnärmad/sur är en helt annan sak. Haha.

Men men, ikväll kommer jag vara hemma alltså, har en känsla av att det kommer vara litet ensamt, man vänjer sig ju fort vid närheten och sällskapet. Och imorgon är det skolarbete, ny vecka börjar för mig. Det känns nästan som att jag haft lov. Det låter nog udda men så är det. Jag har iofs pluggat litet med. Man har liksom bara gjort det som fallit en in och njutit av tiden, allt annat har inte haft så stor betydelse kan man säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar