söndag 27 september 2009

Tentan gjord

Tentan gick bra igår. Kommer inte få VG vilket är det högsta betyget. Men det vore konstigt om jag blev underkänd. Jag skrev nonstop i ca tre timmar vilket resulterade i att min hand påminde om en klo ett litet tag efter tentan. Det känns skönt att ha den gjord nu så att man kan fokusera på allt annat, även om det kommer en hemtenta nu imorgon. Ja jag vet de kommer tätt. Skolor av olika slag tycker visst om att klumpa ihop sånt :P

Nästnästa vecka börjar nästa kurs också då jag ska göra två eller tre fältstudier varav den första redan den veckan. Visserligen kan det nog bli gjort ganska så lätt, bara jag ser till att ta kontakt nu innan så kan man göra alla vid ett tillfälle så har man tid att sammanställa dem ordentligt sen. Den första har jag redan gjort en gång så jag vet vad som ska göras ungefär. Det är små skillnader på upgiften.

Men nog om skola. På onsdag bär det iväg igen och jag längtar! Tiden kan inte gå fort nog. Den går snarare alldeles för långsam och gör mig rastlös. Men men bara denna dag, mån och tis kvar nu i alla fall. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar