måndag 7 september 2009

Ny termin - nya tag

Då börjar andra veckan i denna mer intensiva kurs. Jag är inte riktigt van men noterar att min diciplin angående plugget ökar litegrann även om det kanske inte syns helt utåt. Denna termin ska det inte bli några försenade uppgifter. Vissa saker är och kommer vara mer bekanta än andra då jag läst svenska innan, men matematik delen är okänd mark för mig i månt och mycket.

Mycket bra saker har hänt på sistone vilket man ju definitivt inte klagar på. :) Att ha kärlek i sitt liv är en underbar sak. Nu väntar jag rastlöst på att fredagen och en trevlig helg ska komma och förhoppningvis inte susa fram alldeles för fort. Men som jag säger till andra och får sagt till mig så får man ju njuta av nuet medan man har det. Speciellt de dagar som är lite trevligare än de andra. Guldkant på vardagen vill alla ha. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar