onsdag 5 maj 2010

Frisk, vfu och tårtbakning

Var på Vfun idag, var en kort och lugn dag där jag inte gjorde så mycket.
Alldeles strax ska jag bege mig till en kursare och baka tårta åt lärarna imorgon som tack för tiden vi haft på skolan. Kommer när jag beger mig hemifrån bara ha varit hemma lite mer än en timme.

Senare ikväll måste jag plugga lite på tentan, redigera vfu-uppgiften samt förbered inför läxförhöret imorgon så att jag har bättre koll än sist. Blev lite rörigt när jag hade det skrivet som då nämligen

Ska passa på att ta några bilder på vägen till kursaren med då jag sett en del shysst grejer där och nu för en gångs skull har vägarna förbi dem. Kommer ju ändå att ha tid till det så. Men känns som att jag kommer sova rätt gott inatt... Är redan lite trött...

Tillägg: Det var väldigt trevligt, vi småpratade medan vi gjorde tårtan som var enklare än jag trodde att göra, men ack vad mätt man blir på lite överbliven mandelmassa! Jag åt ju inte så mycket av den. Fick skjuts hem med vilket var trevligt, för då slapp man vänta på buss och så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar