måndag 10 maj 2010

Ny kurs och misslyckad måltid.

Idag började sista delkursen för denna terminen. Hade en introduktion där läraren presenterades sig själv och gick igenom schema, examinationer osv. Sedan gav läraren en intressant föreläsning om själva geografiämnet och lite vad man kan göra...

Efter lunchen sen var det dags för vfu-seminariet... Flera var lite nervösa inför det och jag såg inte direkt fram emot det heller även om jag inte var nervös direkt. Men det var likadant som de brukar vara.

Testade göra chickenbitsen idag med och hade dem i ugnen så länge som man skulle... Men de ska vara inne längre nästa gång för jag tänker inte äta rosa kyckling (gjorde inte det nu heller), elelr så kanske jag får steka dem istället, det märks hur jag gör...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar