tisdag 13 september 2011

Blev att man lämnade in arbetsplanen för examensarbete idag. Får se om jag får skriva om det eller inte, men det bör jag få. Jag valde verklighetsanknytning kring SO:ämnena.

I övrigt har det varit en hel del plugg om dagarna inför salstentan samt kring läroplansarbetet och så har jag umgåtts och spelat på kvällarna. Det känns rätt kul att ha något att göra så sett med tanke på hur rastlös jag kan bli.

Annars har det väl inte hänt så jättemycket egentligen. Fick VG på kursen vampyrfiktion, vilket jag blev hyperglad över, speciellt eftersom hon motiverad allting och gav mig såväl rosor som ris. Jag uppskattar när man får båda delarna och dessutom fick förklaring på det enda jag råkat röra ihop (skillnaden på motiv och tema).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar