söndag 25 september 2011

Det har varit en intressant helg med mycket umgänge, spel och skratt.
Precis som man vill ha en helg. Igår hade jag filmkvällen med Fievel-filmerna. Det visade sig att jag var den enda som inte hade sett den tredje filmen. :P

Men innan dess har jag ätit pizza i vegan format och det var riktigt gott, definitivt något jag vill äta fler gånger även om jag inte kommer bli vegan för det. :P

Har fått spela Pandemic lite också så nu har jag koll på det mer, är ju inte direkt svårt att få koll på heller. Ska bli kul när ett annat spel jag bestäkllt kommer också. :) Jag beställde nämligen Metro idag.

Men vad annars händer i mitt liv då: Läroplansarbete, plugg till uppgifter från sommarkursen, ledarskapsarbete (från och med veckan som kommer) och vfu. Jag kommer att vara på samma skola som förra terminen och det är en riktigt trevlig skola att vara på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar