söndag 11 september 2011

Veckan som har gått har varit aktiv. Jag märker att jag inte är riktigt van vid att ha så mycket att göra, men jag gillar det. Det har varit plugg om dagarna och vara social på kvällarna/nätterna kan man säga minst sagt.

Det var nog vara fredagen och lördagen som var helt pluggfri annars hade jag föreläsningar, seminarier eller grupparbete (Läroplansarbete). Jag har försökt komma vidare med vampyrlitteratur-kursens uppgifter också, men det har inte gått så bra då jag måste fokusera på tentan som är nu på fredagen.

Vad som har hänt om kvällar och nätter är att jag i måndags började spelade brädspel med ett gäng människor som jag även kommer att spela rollspel med. Vi får se hur det går, men det är i alla fall kul.

Ikväll får det dock inte bli försent om det kan bli så. Man vet ju aldrig om jag piggnar till på kvällen. Lär behöva vara utvilad imorgon då det blir en långdag då jag i stort sett inte kommer vara hemma alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar