torsdag 4 juni 2009

Social idag

Ja man då är man på god väg med plugget nu iaf. Mest små saker kvar vad jag förstått. :)

Har umgåtts lite med polare idag. Jag fick positiv respons till iden till den berättelse jag ska försöka skriva i kapitel form. Den ska liksom bli mer planerad. Jag fick även ge råd angående polarens idéer och så diskuterade vi musik vid matbordet med hans föräldrar som verkar ha intressant musiksmak. :) Det var riktigt trevligt, synd att jag inte träffar mina polare lika mycket längre dock. Men det får jag ju skylla mig själv för, för jag kan ju liksom höra av mig mer med angående det.

Träffade en annan polare med som jag såg lite film och tjötade med. Han fick mig att inse att jag gillar Jonas Gardells stand upp- shower med. Sedan såg vi en allmänt störd film som man inte riktigt får något grepp om, men hela såg å andra sidan inte heller. Är ingen film jag kommer att se slutet på heller.

Har i alla fall varit riktigt trevligt att träffa båda polarna som alltid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar