söndag 19 juli 2009

Antarktis

Usch ibland känns det som om man nästan bor på Antarkis. Det är bara när det är kallt på vintern som det är lite varmare i lägenheten annars är det tvärtom. Fastighetskötaren gjorde något med elementet som skulle hjälpa vilket det knappt gjorde och nu är det ändå avstängd...

Det är lite trist att ha en stickad tröja över linnet så att man inte ska frysa... Jag ska iaf skaffa mattor så att mina fötter slipper bli isblock på grund utav golvet. Hade den här lägenheten bara varit lite varmare så jag varit helt nöjd även om jag smågnäller över utrymmet ibland, men jag behöver ju inte trycka in ännu mer möbler direkt... Har ju redan allt som "hör till" en lägenhet.

1 kommentar:

  1. Hehe, ja, så kan de va mitt i sommaren.

    Soliga eller rättare sagt regniga kramar i från blekinge och mig Erik.

    Hoppas du ha de bra!!

    SvaraRadera