torsdag 23 juli 2009

Örebro

Ja idag bär det slutligen av uppåt. När jag bokade biljetten kändes det inte som att det var lång tid kvar alls, men sedan när dagarna gick så upptäckte man att det var lite längre än vad som känts.
Som vanligt är man lite nervös för att man ska missa tåget eller hamna fel vid bytet. Det är inte för inte jag titt som tätt brukar kolla på biljetten när jag reser. Hur skulle det ens gå om jag skulle utomlands? Haha, då skulle man ju verkligen vara osäker.

Jag kommer njuta av att få komma bort lite i alla fall. Alla behöver vi ombyte ibland. Sen ska det som jag sagt innan bli kul att träffa familj och vänner även om man har sina närmaste här i Växjö, ni vet vilka ni är. Det som eventuellt kommer göra mig lite rastlös är att jag ju harmina rutiner här och man kan inte göra hur som helst när man är på besök. Det är inget jag stör mig på dock.

Örebro here I come!

1 kommentar:

  1. Vad ska du göra där? Hoppas du får kul i vilket fall ;P

    SvaraRadera