torsdag 23 juli 2009

Då var man i Örebro igen

Då var man uppe igen. Fick det lika glatt och humoristiskt välkomnande som alltid. Det är riktigt skönt att äntligen träffa familjen igen. Jag får inte låta det gå lika lång tid emellan igen.
Resan kunde dock ha varit litet bättre. Redan vid första bytet blev det försening vilket gjorde att jag kände oro och stress resten av resan. Jag avskyr förseningar. Denna gång gick allt smidigt eftersom ersättningsbussen självklart var tvungen att vänta liksom tåget som var i anslutning till bussen. Jag blev bara någon halvtimme försenad.

Jag har pumpat in musik i min pappas mobil större delen av eftermiddagen och kvällen och kommit fram till att vi i stort har samma smak. Jag kan hans musiksmak bättre än jag själv trodde för nio av tio av mina förslag gick hem. :)

Nu ska jag passa av att njuta av sällskapet och omväxlingen av natur i en månad och komma tillbaka till Växjö utvilad sen och hugga i. Det är härligt med alla vänner jag börjar få där igen med. Det glädjer mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar