torsdag 26 november 2009

Kring skolan

Idag blev temaarbetet klart och jag är helt klart nöjd med resultatet. Vi har bestämt vem som ska säga vad också, så att man kan öva på sina egna håll, vilket är bra då jag åker till Norrköping imorgon och som vanligt inte kommer tillbaka förrän dagen innan redovisningen. Vi hade ett debattseminarie idag med. Jag sa ingenting där då det jag hade att säga hann sägas innan jag sa det. Med andra ord var jag inte riktigt på hugget idag.

Men hemtentan som jag var osäker att jag skulle klara fick jag G på. VG på två frågor, G på två. Så det känns rätt bra.

Jag har fixat så att jag har min budget uppskriven på whiteboarden med så att jag ska ha större koll på vad jag använder pengarna till och hur mycket jag har. Tror det är något som är värt att fortsätta med. Fördetfaktum att jag sparar till datorn förändrar inget eftersom jag kommer att lägga undan lika mycket varje månad i fortsättningen också så att jag har till sommaren. Jag har ju inte fått sommarjobb innan och även om jag kan söka csnbidrag för halvtid om jag tar latinkursen i sommar är det ju inte säkert att den går av stapeln. Beror ju på intresset. Men är inte direkt orolig just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar