måndag 30 november 2009

Lite blandat om dagen

Nu är älsklingen på jobbet. Så jag sitter och smaskar lite godis och ska plugga inför redovisningen av temaarbetet. Inget svårt direkt, ska bara tänka på att jag har fem minuter och min gruppkamrat fem. Jag ska bara ta inledningen, en av de tre lektionsplaneringarna och sammanfattningen så.

Ska passa på att diska lite sen innan han kommer hem med så att ingen av oss behöver tänka på det. Det är otroligt hur mycket disk det kan bli av två personer bara och så fort. Får se om det blir lite wolf's rain med... Nu slipper jag iaf leta vilket avsnitt jag var på då jag vet att det är avsnitt 14 eller 15 jag ska se.

När han kommer hem (om det inte blir försent nu) ska vi dessutom ner på stan och eventuellt fika på muffins (chokladställe) och jag ska köpa en rätt snygg röd jack som inte är för den här årstiden men som jag gillar och därför passar på då den dessutom är så billig just nu. Tro det eller ej så är den dessutom inte svart utan röd. Och då jag ska lämna det röda i hårfärgning igen så gör det ingenting :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar