torsdag 28 oktober 2010

Long time no see

Det var ett tag sen man skrev nu... Vad har hänt sen sist då?

Skolan med dess såväl intressant som ointressanta föreläsningar och aktiviteter har börjat igen.
Jag har fått godkänt på en av kompletteringarna och väntar på bekräftelse om att den andra fått in deen andra kompletteringen. Tror jag ska svänga förbi dennes kontor på måndag när jag ändå är i det huset (tror jag, kollar aldrig vart jag ska vara förränn dagen innan typ).

Jag har köpt nytt bord, tar bild och lägger upp sen när jag sålt mitt gamla bord, för nu kommer en bild inte göra det rättvisa, speciellt då jag inte har någon annan möbel än just bordet att ha micron på. Så en sådan möbel ska införskaffas också. Men stolarna är väldigt bekväma.

Det blev bestämt idag också att vi ska ha "knytis" med kurskamraterna på tisdag. De som inte bor i Växjö kommer att sova över hos mig och en väninna. Så det kommer nog bli kul. Första gången jag faktiskt kommer kunnat vara med/fått vara med på något som gjorts utanför skolan i en kurs.

Så vad väntar jag på nu då?
1. Att någon ska vilja ha mitt gamla bord så att jag blir av med det, på så vis går jag plusminus på inköpet av det nya bordet med.

Och så en massa annat också då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar