måndag 11 oktober 2010

Lugn start som vanligt

Idag var en rätt lugn dag på vfun. Ungarna fick berätta om helgen, sen blev det engelska. När de hade idrott sen fixade jag layouten på "broschyren" de ska få. På matten satt jag vid några elever och hjälpte dem, det är så få i klassen att man kan hjälpa en vissa grupp medan min handledare hjälper en annan grupp. När de behöver hjälp förstås.

Väl hemma var jag helt slut och blev helt slut i huvudet. Men gick till en väninna och fick en riktigt trevlig kväll där jag fick träffa två andra tjejer jag itne träffat på länge också. Det blev en massa prat om musik, filmer, händelser, bleach etc.

Imorgon kommer min lärare från universitetet ut. Får se hur det går med det, men det ska nog gå bra. :) Förhoppningsvis har jag sovit bättre då också så att man känner sig piggare i huvudet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar