fredag 22 oktober 2010

Vfun är slut skolan tillbaka...

Då var vfun tekniskt sett slut, har en dag att ta igen och så eftersom jag var sjuk hela tre dagar.
Den dagen blir i alla fall nästa fredag så jag bland annat kommer att ha engelska förhör i min handledares klass och en annan blandad klass.

Igår var en dag då jag slutade tidigare, men ungarna fick en föreläsning om internet och sånt som var väldigt intressant, jag tänkte inte på att vrida huvudet ur led hela tiden för att hålla koll på klockan, så när han var klar hade jag två-tre minuter på mig. Blev istället att jag försökte hjälpa med tekniken åt en annan sen istället och när den inte fungerade hjälpte till med klassen (så att jag missade bussen efter också) medan hon och en elev riggade upp det i studiehallen istället. Det blev leken tjugo frågor. Filmen de såg fick jag se en del av också, Alica i underlandet. Har sett den på bio innan men hade inget emot att se början av den ändå.

Så idag har jag ett dubbelseminarie som jag inte ser fram emot för femöre... Det kommer att bli väldigt segt känns det som. Men, men man märker väl hur det går...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar