torsdag 9 december 2010

Idag fick jag veta att jag blir antagen till alla kurser som jag sökt. Nu har jag tackat ja till fyra kurser också vilket är bra. Kurserna som det blir är:

  • Hem- och konsumentkunskap - en orienteringskurs
  • Filmens form och berättande, en introduktion
  • Ledarskap i skolan
  • Den bärande rösten
Jag skulle ha valt dans också, men utifrån jag läste på kursbeskrivningen så är jag inte tillräckligt säker på mig själv för att veta att jag klarar den... Jag menar... Jag kanse inte dansa så värst mycket. Kan några grundsteg till bugg och vals och det är allt... Dessutom ligger inget schema ute så att jag kunde kolla om den krockar med "Den bärande rösten" eller inte. Men det känns bra att ha det gjort för då sätter CSN fart med...

Men men än är det inte nästa termin, jag har fortfarande en kurs kvar: Historia ur ett globalt perspektiv. Kursen jag läste nu avslutas på söndag när jag lämnar in hemtentan för det lär inte bli innan dess...

Kommer få ett lugnt lov också förhoppningsvis vilket jag känner att jag behöver. Jag hoppas att jag kommer slippa tänka på skolan under större delen av lovet i alla fall. Det blir jul hos killen och nyår hos föräldrarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar