fredag 3 december 2010

Trötter?

Hm.... Denna dag har varit skum och väldigt kort för min del. Jag ställde in lunchen jag skulle ha med en polare för att jag inte mådde bra och sov sedan. Jag har under natten/morgonen/dagen vaknat då och då, vänt på mig, somnat om. Tillslut (fortfarande småtrött) tänker jag att jag kanske borde ta och gå upp. För klockan bör ju vara vid elva vid det laget.

Jag kollar på klockan och blir inte helt glad på mig själv. Klockan var två, jag lade mig i och för sig sent (som vanligt numera), men jag vill inte sova bort dagarna. Väckarklockan får inte stängas av mer denna vinter....

Ett tillägg: Att sova halv dagen gav mig lite mer än 3 timmars pigghet innan jag blev småseg igen.

Jag får slut få inspiration mitt i natten. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar