tisdag 28 december 2010

Örebro imorgon

Då har man börjat bli förkyld på riktigt och inte bara snuvig i näsan, men jag får ta det lugnt så kanske det inte blir värre. För det är inte så illa nu, e halstablett för att rensa/lena då och då hjälper rätt mycket.

Jag har packat allt jag kan packa inför imorgon då jag ska åka till mina föräldrar. Jag firar som jag kanske nämnt tidigare nyår hos dem. Jag har en så go och omtänksam pappa som tänker på mig. Jag ringde nämligen för att kolla så att jag kunde få en tvätttid då det blir enklare med packning då bland annat, men det hade han redan tänkt på. :)

Ska försöka träffa en vän ifrån Kumla när jag är där uppe också om det hinns med, men det brukar det göra oftast.

Det blir bara några dagar nu i Örebro såvidare jag inte ändrar mig och beslutar mig för att inte gå på sista föreläsningen, de är ju inte obligatoriska, är bara att ta del av innehållet som är obligatoriskt. Men jag får se, för jag vet inte när Hemkunskapskursen börjar då "första och enda träffen meddelas brevledes". Den är dessutom obligatorisk.

Men ikväll blir det i alla fall nöje. Spelkväll hos en av älsklingens polare. Det brukar vara rätt kul även om jag brukar vara bland de första som blir trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar