måndag 27 december 2010

Mellandagsrean

Igår gick det åt en hel del pengar, men jag har snart kommit till det stadiet då jag faktiskt kan börja slänga ut kläder jag inte vill ha längre utan att behjöva ha dem som "reserver". Jag och älsklingen tillbringade ex antal timmar på stan och hittade en hel del på rean. Sedan hade man ont i fötterna man kom hem och satt en liten stund så vi båda fick byta en grej var som hade blivit i fel storlek (underställ för min del). Pengarna tillbaka från understället resulterade i ytterligare en sväng samt att vi kollade på annat då. Lade dock inte alla de pengarna på nöje utan en del gick till mat och ska gå till buss i Örebro sen. Men det blev iaf två mer färgglada t-shirts från New Yorker.

Jag tycker jag lyckas hålla löftet till mig själv rätt bra, knappt köpt något svart alls även om jag fortfarande dras till färgen.

Ikväll blir det kanske bio: Tron. Men det är inte säkert. Nu blir det i alla fall iväg ut i köket för att diska litet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar