lördag 6 mars 2010

Besök + fynd

Denna helg verkar/är vara långt över min förväntan. Det ringde nämligen på dörren igår och det visade sig vara älsklingen. Gissa om jag blev glad. Är verkligen härligt att äntligen träffas igen.

Idag åkte vi till stan och såg Alice i underlandet, en film jag rekommenderar. Innan själva filmen var blev det dock att jag köpte en mikro (äntligen) och första säsongen av "Skönheten och odjuret" (från 80-talet).

Under dagen igår (innan han hade kommit) fyndade jag dessutom på bokrean. Köpte tre historiska böcker (två av dem mer faktainriktade) och en bok om maffians början och fram till idag. Så historiakursen har allt gjort mig litet mer intresserad. ;P

Kan dessutom bygga mina hus i The sims 2 nu med då jag hittade spelet billigt (nattliv och festliv&bröllop ingick). Så yay för denna helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar