lördag 20 mars 2010

Står inför Vfu.

Då har jag fixat busskort inför Vfu:n (praktiken) som börjar på måndag. Usch det blir tidiga mornar, jag som är van vid att få sova till 8-9 tiden i alla fall kommer att få gå upp halv sex för att inte behöva stressa. Det är skönt att få komma ut på Vfu dock, jag brukar alltid piggna till inför plugget av Vfu efter att ha blivit trött på det, samt att man ju faktiskt får syssla med det man vill

Min handledare är pappaledig första veckan så då får jag gå med en annan men det har inte varit några problem med sånt innan så. :)

Denna gång ska vi ha barnkonventionen med i lektionsplaneringen. Dessutom ska vi använda en barn bok och helst ha anknytningar alla dessa tre: Historia, religion och Kulturmöten. De är inget måste, så om man inte kan få med alla så räcker det med en men kändes som att lärare förväntar sig att man ska få med alla tre.

Sökt lite sommarjobb här och där nu, men känns väldigt osäkert om jag kommer få något, men jag håller tummarna i alla fall för det.

Känner mig öm i halsen med, jag hoppas jag inte åkt på något... Men brukar alltid åka på något inför vfu samt ledigheter så... :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar