tisdag 23 mars 2010

Vfu dag 2

Ja jag gick ju inte igår, istället sov jag halva dagen och såg film andra halvan med avbrott för att fixa något form av käk eller dryck.

Idag gick jag däremot och det känns skönt att vara tillbaka. Min röst är fortfarande inte som det ska men annars är allt helt okej med mig. Får se hur det är imorgon dock då dagen erbjöd kyla som borrade sig in till benen på en samt regn... och sista lektionen var ute.

Pratade med bibliotekarien som skulle hjälpa mig att hitta en passande bok med så det är bra för då har jag det fixat till på måndag. :)

Vi är rätt många vfu-studenter ute samtidigt denna gång med, skillnaden nu är att de andra är på sin sista vecka och jag på min första. Var intressant att se de små förändringarna som skett inom klasserna med (inte bara den jag är i). Då pratar jag om grupperingar etc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar