torsdag 11 mars 2010

Trött idag

Idag har jag varit trött hela dagen (förmodligen för att jag inte ens kan säga om jag faktiskt sovit eller inte natten som var). Antingen var det för varmt eller för kallt eller så vred man sig. Inte önskenatten direkt. ;P

Men men även om jag stannade hemma istället för att plugga med kurskamraten så fick jag nästan alla frågor gjorda, de andra två skickas till mig så att jag ändå kan läsa in mig på dem. Jag har redan skickat det jag gjort med så. "Copy and paste" var till stor hjälp i alla fall, sparade tid vilket ledde till att jag orkade med litet mer iaf.

Har märkt att jag ofta får använda kunskaper som jag lär mig av andra vidare till andra, t.ex. tips på webbläsare, hur man taggar etc. Rätt komiskt att man i vissa fall (t.ex. angående tagg) själv lärt sig det en eller två dagar innan bara. :)

En dålig grej idag är dock att min telefon inte vill installera drivrutiner så att jag kan använda kabeln för att föra över filer (skulle spara tid), samt att det var svinigt ont att få en burkkant på tån. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar