söndag 9 januari 2011

Växjö igen

Då har det gått ett tag sen sist igen. Jag har varit tillbaka i Växjö ett tag nu, haft sista föreläsningen och har en tentan jag inte känner den minsta lust att skriva på eller riktigt vet vad jag ska skriva helt. Men jag har till 14 januari att bli klar så måste skriva.

Sen börjar nya termin 18 januari. Jag får se hur denna termin blir för mig och när vfun läggs ut på schemat för mig.

I övrigt så har jag läst en mycket bra bok som jag själv vill köpa och tipsar om, till och med för er som inte gillar fantasy jättemycket men ändå kan tänka er det: Hans Majestäts drake. Boken handlar Kapten Will Laurence och draken Temeraire som tillsammans skickas ut på olika äventyr i engelska kungens tjänst. (Tid: Napoleons tid).

Lite broderi har det blivit också, påbörjat ett bokmärke eftersom jag ökat mängden jag läser igen. Ska läsa boken Bree Tanners liv härnäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar