måndag 10 januari 2011

Bree Tanners andra liv


Ja här har vi en kortare bok som Stephenie Meyer skrev då hon under redigeringsprocessen till Ljudet av ditt hjärta drogs till Bree (för er som inte vet vem Bree är, så är hon den där som vampyrer som kapitulerar). Jag tycker att boken var väldigt intressant att läsa även om vampyrer fortfarande inte ska vara vandrande discokulor. Men gillade att hela boken skrevs ur Brees perspektiv (Bree är en "nyfödd"), jag har ju de andra böckerna så jag tror jag ska köpa denna också. Kommer ju vilja läsa den fler gånger.

Ett tillägg: Jag gillar Twilightböckerna på grund utav att jag bortser från vampyrdelen och ser till det andra också. Det är ju egentligen en highschool story... Jag gillar speciellt den andra boken och ni som känner mig kunde nog ha gissat det. :P En grej jag dock inte gillar är hur lättpåverkade de kvinnliga huvudpersonerna är när det kommer till killar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar