måndag 17 januari 2011

Det börjar starta upp igen

Jag måste verkligen börja kunna somna när jag är trött. På sistone har det blivit att jag även om jag varit trött inte kunnat somna förrän vid två tiden ändå. Man lägger sig försöker sova, vrider och vänder på sig, kanske får man krypningar i benet/benen (inte alltid). Sen vill man sova längre än man borde morgonen därpå då. Men imorgon ska jag upp åtta oavsett eftersom jag har introduktion till Film och form då.

Har lunchat med en väninna idag. Blev som vi ofta tar: Pannkakor på tufvan. :)
Sen efter det har jag varit en sväng på stan och kom hem med lite smått och gått, handlade inga dyra saker dock.

Nu får man se vad det blir av resten av dagen... Har i alla fall en kopp te (tesort: Stormvarning) bredvid mig här nu och Deathstars ljuder ur högtalarna snett bakom mig. Kanske blir det att jag läser lite eller ser på någon film/serie. Det jag däremot vet med mig att jag kommer göra är att skriva på någon berättelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar