måndag 24 januari 2011

Det blev ingen bok på posten idag heller. Men jag har lånat Eragon från biblioteket, blev nyfiken på den när en väninna tog upp ett exempel på hur den skiljer sig ifrån filmen. Jag har bara läst de första kapitlen, men märker redan nu stora skillnader... Är ännu för tidigt att säga vad jag kommer tycka om boken i sig även om jag gillar sättet han skriver på.

Jag och en väninna var iväg till gymmet vid Willys och det var riktigt bra pris+ utan bindning. Det är allt bra att vara student ibland. :) Men ska ta en titt på hemsidan först och se vad de har lite mer.

Har dammsugit och tänker verkligen att jag måste fixa den där dammsugarpåsen ganska så snart... Får fråga i affären, måste komma ihåg att ha med en lapp med vad jag har för dammsugare bara...

Men, men nu ska jag käka innan det blir film med samma väninnan jag gick till gymmet med. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar