fredag 21 januari 2011

Härlig om än lite småtröttvecka

Första skolveckan har passerat och jag har börjat kunna somna innan ett-två tiden igen. Den har varit rätt intressant och jag har fått kontakt med några enstaka på kurserna. Den ena kursen började jag snacka med en som också skriver en del, vilket ju självklart är rätt kul. :)

Det en en hel del nytt jag får lära mig som man inte tänk på när det gäller filmer och jag har redan vid det här laget insett att det jag lär mig på den kursen är sådant jag faktiskt kan komma att få användning av (delar av det) när jag undervisar sen. :)

Idag ska jag åka och besöka en kompis så det blir nog en hel dag då det brukar bli det när vi träffas samt att bussresan tar ca 1 timme från stationen om jag minns rätt. Men innan dess ska jag svänga förbi akademibokhandeln och se om jag kan få tag på en viss bok... Och innan dess ska jag hämta den där tråkiga tentan jag skrev som jag klarade, jag fick 20 av 30 poäng. :) Rätt nöjd eftersom jag bitvis inte själv visste vad jag babblade om...

Hoppas drakens ögon kommer idag med :) Köpte den för 48 kr på bokbörsen och säljaren sa att han skulle skicka den igår... :) Jag är inte lite otålig :P Stephen King kan skriva sagor också. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar