onsdag 12 oktober 2011

Har fått min handledare för examensarbetet nu. Får se hur det kommer att gå med det. :)
Imorgon kommer min universitetslärare ut till skolan lagom till sista lektionen. Jag kommer hålla min genomgång medan hon och min vfu-handledare snackar och sen kommer han hålla i lektionen när jag och hon snackar. Jag ska ta upp lite grejer utöver vfun också:
  • uppgifterna i läroplansarbetet
  • ledarskapsarbetet (jag har skrivit mina åsikter och vill ha in litteratur NU)
Vad mer händer? Åker till Norrköping 21 okt, men det kanske jag redan har berättat. Det ser jag oavsett vilket fram emot väldigt mycket.

Men utöver det här är det väl inte så jättemycket som händer. Diskuterade vargar med en i personalen idag och under vår diskussion ändrade han åsikt från att ha velat skjuta vargen till att det "är bättre att flytta den".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar