tisdag 18 oktober 2011

Var vikarie på förmiddagen idag varav en lektion hade jag två lektioner samtidigt och bara för det så funkade inte tekniken. Jag hade tydligen öppnat filmen i fel program så ljudet fungerade därför inte. Men men det löste sig i slutändan.

Väl hemma hade man fått post, såväl trevlig som mindre rolig post. Sen kollade jag hur det gått med mina frågor kring kurser jag sökt. Men det verkar som ingen riktigt vet svaren alls numera, vill ha kommit förbi all den här skiten. Jag har inget emot lärarlegitimationen i sig, men de kan låta de som tillhör det gamla systemet få följa det istället för att hamna i kläm och de nya få följa det nya. Ibland undrar man vad de tänker med....

Men, men... Känner mig seg idag med lätt huvudvärk (förmodligen pga vädret), så man har väl varit lite smått grinig. Få ta det lugnt och komma med nya tag imorgon.... eller något....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar