torsdag 21 januari 2010

Duktig men klantig.

Idag har man varit duktig och allmänt klantig då... Jag har scannat böcker till kursen, rengjort köket (ugn/spis/disk) och lyckats riva mig själv på tån... Jag fattar själv inte riktigt hur det gick till dock men synd att rivsår ska rivas så förbannat.

Jag har sett New Moon nu också, den var helt okej även om boken även denna gång är bättre. Denna film visade iaf samma känslor hos karaktärerna som i boken (något jag klagade på angående förra filmen). Jag ska se Zombiland eventuellt också och lite bleach om jag blir rastlös.

Guild wars collection är beställd nu med så nu har jag snart något att fördriva tiden med när jag inte känner för något särskilt.

En annan sak som är rätt lustigt är egentligen hur konstigt det känns för fötterna när man byter skor. Jag har gått i klackstövlar ett tag nu men orkade inte idag utan tog de "vanliga". Det kändes som att något saknades vid hälen och att fötterna ville vara riktade på ett annat sätt än de var i skorna.

Min lärare i obligatoriska svenskkursen (sv/ma) ringde idag också. Jag ska komplettera min tentan och hon ville träffa mig och gå igenom den tillsammans med mig. Det blev att det skulle ske imorgon bitti då båda kunde då. Jag är dock osäker på att det menades att hon ville förklara vad jag behövde komplettera eller att jag ska göra den muntligt där på plats. Andra alternativet vore ju bäst. Fast även om hon är en bra lärare tvivlar jag på att jag har den turen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar