onsdag 13 januari 2010

Grå vardag

Jag blev äntligen klar med den jobbiga delen av tentan tidigare idag. Har bara 1,5 uppgift kvar nu och det hinner jag garanterat till på fredag då jag vet vad jag ska ha med och inte i stort. Har ju läst litteraturen innan nu.

Har varit en lugn dag idag. Morgonen/förmiddagen var mys med några avsnitt Battlestar Galactica, jag är nyfiken på vad som händer i nästa avsnitt eftersom båda avsnittet som vi såg idag slutade med en cliffhanger. Nu fattar jag iaf mer än i början, även om man blir förvirrade ibland. :P

Just nu är man lite rastlös blandat med trött, blir så när man inte riktigt vet vad det är man egentligen känner för att sysselsätta sig med. Det ska inte bli mer plugg iaf, det sparar jag till imorgon.

Jag har kollat i min receptbok med bara chokladrecept också, fanns en del enklare recept som man nog kan göra också utan att det är svindyrt eller försvårt med. Så jag ska ta och testa några av recepten sen när jag fått csn. Ska köpa Guild wars collection och en micro då och.

Jag har för närvarande en ny favoritlåt som det finns risk att jag håller på att lyssna sönder: Beautiful med eminem, jag gillat texten i den låten.

Jag blev överlycklig igår förresten för jag fick ju inte något svar på om någon hade någon ionvite till spotify på facebook, så jag frågade en person igår och han hade. :) Jag formligen studsade upp och ner, lite enklare att höra mer musik man gillar nu även om det blir lite reklam inslängt här och där. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar