onsdag 20 januari 2010

Matshopping och besök

Jag fick csn idag så jag har inhandlat lite mat etc. Först på Willy sen en tung kasse därifrån med till Ica och då två kassar från ica. Mina axlar samt fötter tyckte inte om mig när jag kom hem sen och sista biten hem gick väldigt långsamt.

Vi hade en grupp övning också där vi skulle ta upp vad livfrågor är och hur man kan arbeta med detta i skolan. Det var lite stelt då vi bara träffats alla ihop en gång innan och de flesta inte verkar känna varandra. Det var ju inte lärarövervakat heller utan en av oss hade i uppgift att återrapportera på vår kurssida (min uppg) om vad som tagits upp.

Men hur som helst det var innan Willys och Ica. Jag hade bestämt att jag skulle träffa en polare på kvällen också och hade väl varit hemma max en kvart, tjugo minuter och inte ens lagt in varorna då han kom. Med andra ord tog hela trippen lite längre tid än jag först tänk för jag hade trott att jag skulle ha rätt mycket tid till godo.

Vi käkade lite stekta grytbitar med wokgrönsaker med i stekning samt lite honung på det utöver kryddorna, det blev rätt gott. Käkade lite för mycket så jag blev lite halvt däst. Blev lite Disney och snack utöver det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar