måndag 25 januari 2010

Föreläsning

Det är verkligen skönt att kunna använda datorn på föreläsningar istället för att skriva för hand. Det blir enklare att få ner det man vill ha då det går fortare att skriva såhär. Har föreläsning nu även om det är paus just nu. Än så länge har vi pratat om myter i religioner och efter paus ska vi prata om Gud med stor och liten bokstav. Får se om det är lika intressant. Jag har ju trots allt intresse för myter i sig sen innan.

Mötte läraren för min komplettering på förra rasten också. Hon var väldigt trevlig och hoppades att det gick bra att göra den och att jag inte blivit alltför ledsen. Det är synd att det inte är fler lärare som är som hon.

Senare i eftermiddag ska vi ha en grupp övning kring julevangeliet och efter det ska jag åka in till stan en snabbis för att fixa biljett och sedan plugga kompletteringen hemma. Hoppas jag har fått post idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar