söndag 10 januari 2010

Julovet lgår mot sitt slut

Ja nu börjar det närma sig skolstart. Jag börjar nästa måndag så en vecka. Jullovet har varit underbart och jag har kombinerat plugg och nöje. Det vill säga ca 1 timmes skrivande på tentan varje vardag, men har ju läst litteraturen om vad som ska vara med utöver också. Men i stort har tankarna inte varit i Växjö mycket alls, alltid skönt att komma bort litegrann med. Kommer ju inte stanna där efter studierna heller så. Men för att sammanfatta hur lovet i stort varit:

Julen - Hur mysig som helst, gillade skämtandet och gemenskapen.
Mellandagarna - Underbara med älsklingen.
Nyår - Älsklingen och jag var båda lite krassliga.
Nu: Mysigt, spelande, pluggande, ny dator, krokar för handdukar, social med älsklingen och hans vänner.

I fortsättningen behöver jag inte heller låna älsklingens dator för att plugga eller bekymra mig om vart eller hur hur jag måste trycka på mellanslagstangenten för att den ska fungera. :) Ni jag chattar med kommer faktiskt kunna få läsbara meddelanden igen. :P


1 kommentar: