tisdag 12 januari 2010

Underbar början av veckan

Igår fick jag testa lite nya brädspel som jag fann roliga och intressanta även om jag var lite för trött mot slutet. Men spelen var iaf Blokus, Kill doctor lucky och Dominion.

Vi ska spela lite dominion litet senare ikväll också, får se hur det går. Men just nu är det beatles rockband som råder i huset. :P Det verkar gå bra med.

Jag följde med älsklingen ut till hans föräldrar idag och scannade några fotografier från barndomen också. Det är rätt härligt att ha dom bilderna. :) Det blir lite av en nostalgi-tripp när man ser dem då man tänker tillbaka på minnena. Hur kul man hade i Stadsparken och på Lilla holmen. Sen lilla Amanda som var så gå. Men jag passade även på att skaffa två bilder på mina föräldrar när de var yngre med, då jag inte har jättemånga bilder på dem som är äldre än två år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar