tisdag 1 februari 2011

Liten sammanfattning sen sist.

Har gått ett tag igen... Jag har tre kurser igång nu varav hemkunskapen enbart består av hemuppgifter som jag kan göra när jag vill. Annars har jag lektioner varje tisdag och torsdag. Jag har dessutom fått veta när och vart jag ska ha min vfu (v 18-22).

Jag har till och med köpt kursboken till film-kursen då jag finner den såpass intressant.

I övrigt har jag varit rätt trött. Har dessutom spelat en hel del Guild Wars de senaste dagarna, lite segare med vissa gubbar än andra då jag försöker nå vissa mål...

Har en grå byrå (men det kanske jag har nämnt tidigare?) numera som är rätt smidig, precis lagom för att har micron på och så att spelen osv kan förvaras någonstans. :)

Som sagt, livet vandrar på som vanligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar