onsdag 23 februari 2011

Bokrean

Idag kom två böcker som jag beställt: 101 historiska myter och Befriad. Min väninnan och jag gick tillsammans och hämtade ut paketet och hon blev ytterst road över hur uppspelt jag var. Men jag förmodar att det kan se komiskt ut när man har världens leende och gnuggar med händerna :P

I övrigt har ingenting hänt direkt... har inte mått helt bra de tidigare dagarna då jag haft en huvudvärk som kommit och gått och då och då känt mig lätt illamående, men det där verkar ha försvunnit, huvudvärken var borta redan i morse.

Någon gång i dagarna ska jag se om man kan finna några klipp i bokrean också. :) Ja jag vet, det är mycket böcker nu, men jag har alltid gillat att läsa och skriva. Speciellt när det inte varit mycket socialt liv som pågått i livet. Jag har snart läst ut Abarat som jag är rätt nöjd med att jag köpte.

I övrigt händer väl inte så mycket...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar